BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

onsdag 6 oktober 2010

loppis, fyndat en cool drake

Tjena fan ;) Läget mer er idag ? med mig äre skitbra !! 
Fast det är lite mkt nu med träning, praktik, åh annat skit men men sånt är livet eller hur ? ;) 
Just nu sitter jag här åh lyssnar på lite rock klassiker ;) Gutt ! hehe ;)
Mjo idag äre onsdag hms 3 dagar kvar till lördag ;P Det innebär att jag ska stå på loppis på uffeslada ;) åh sälja lite kläder smycken som jag gör själv, andra smycken, skor och en massa prylar med mkt mer ;) behöver lite kosing.
Här är det jag ska vara Länkar så får ni se ;) http://www.uffeslada.se/loppis.htm  

Ja just jag har fyndat idag igen ^^  En kanon frän drake med eld som skiftar färg ;) skit häftig ! kostade bara 100kr En ny kostar 349kr :O Hehe så ja jag gjorde ett förbannat bra kap där ;) 


Cool va ;)  i love it ;) <3
Nae nu tänkte jag gå åh smycka ihop lite smycken till försäljningen på lördag åh även sånt som ska ut på tradera ;) Har fixat mycket fräna berlocker som tex betty boop , körsbär , skiftnycklar tångar, gitarrer med mycket mer ;) Hade gott på er vi hörs

0 kommentarer: