BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 7 oktober 2010

Kommit hem från kickoffen

Hej gott folk nu har man kommit hem .. Vi var på en kickoff på Englas skafferi som var på ett bageri , åh bakade bröd ;) .. De va skit skoj .. Fast Det var en utmaning fördom andra ;) jag kan ju redan baka ;) hehe ! ;) Det blev bröd för en hel vecka ;) Kanon bra ;) slipper man tänka på de med ;)

Tack för en trevlig kväll Till er alla som var med, henkes chef som hade fixat denna kväll till oss alla :) 

När vi ändå va där så passade vi på åh köpa hem lite te <3
Åh jag som hatar te eller hur ? ;) hehe <3

Det blev svart te denna gång med smak av choklad, chili och rom :)

ne nu ska jag bara koppla av åh ta mig en kopp av den nya te -t jag köpte ;) Så får vi se hur det smakar ;) det lukta gott så det borde smaka gott också ;) .. Berättar imorgon hur det smakade ;) ne nu måste jag pysa är te sugen ^^ Hade gott ;)

0 kommentarer: