BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

måndag 14 juni 2010

Min födelsedag

Jag hade ju som sagt lovat åh lägga ut lite bilder på smörgåstårtan & tigerkakan :) från igår !! Även så har jag lite bilder på det som jag fick .. Vi hade det så trevligt igår.. Allt jag hade gjort gick nästan åt :D det gillar vi ;)

Av Mor & far, brorsan fick jag raggartärningar, 2 st ljuslyktor med dödskallar, 2st nyckelringar med en pinuppa, en elgitarr, & 300kr ...

Av min älskling så fick jag det finaste man kan få <3 Uppskattning ... Massage, en massa mys <3 sen så har han planerat en romantisk middag på en restaurang nästa gång han får lön.. ^^ så gulligt <3 & sen den lilla hemligheten jag inte får veta ^^ undra va han har hittat på för något då ;P hihi

Av Farmor fick jag sex söta kökshanddukar , en triss lott, och 100kr 

Av Moster Marie & Thomas 100kr åh 200kr på rikskuponger :D skitbra ;) jag & henrik som älskar åh äta ute på restauranger, fika åh sånt <3

Hängde upp mina lyktor nyss i vardagsrummet <3 blev sketbra ;)  finns bild :)




0 kommentarer: