BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 29 maj 2010

Shopping

Idag har man varit åh shoppat på Marieberg galleria med Sin sambo :) super trevligt hade vi :) puss på dig <3 
Det blev en del fynd <3 ^^

En leopard klänning <3 från Gina tricot 199kr.. Den som jag längtat efter så länge åh nu har jag den <3 Fick den av min underbara älskling ^^ Tack gullet :) Älskar dig <3 <3 <3
Och så fick jag ett par super heta biker brillor av honom också :) kostade 39kr på Jula ;) Tusen tack gullet <3

- Mina shopping fynd -  

Armband som ser ut som en biker kedja hel häftigt ;) kostade145kr
Örhängen i läder, nitar 29kr
Örhängen i Tigermönster 29kr
Örhängen med Svarta skiftnycklar 29kr
Örhängen med Flames 29kr
Kökshandduk med super gulliga glassar ^^ 35kr
Och så blev det 2st saker till Zimba <3 En laser leksak, lite lördags godis ^^ 







0 kommentarer: