BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 22 april 2010

Stan

När jag ändå var på stan så passade jag på att handla hem lite mat . Köpte även på mig nya tidningen speedway racing. Har jag något intressant att läsa ikväll :) Köpte även något nytt som jag aldrig har testat förut Hårborttagningvax med veet.. Förut när jag då rakade eller använde något medel på benen :P Det är jobbigt med hyvel.  Ibland följer inte allt med så får man dra flera om gångar,. Och ibland gör man sig illa eller något liknade.. Ock med medel ska det värka i flera minuter Palla det.  Så nu har jag fan fått nog nu ska jag pröva att vaxa bort skiten ;) snabbt & enkelt hoppas jag..   Får se hur det blir med detta blir min hud irriterad eller liknande då..  Annars så får jag köra med medel igen .. Suck 
Men men
Gick in en snabbis på Pickaboo i Kumla åh kollade lite om jag kunde hitta något kul. Jo jag hittade 2st ur söta biltärningar ^^ Rosa &; svarta 10kr st .. Fast dom ska hänga här hemma .. Jag tror inte min älskling vill ha rosa tärningar i sin bil hehe ! 





0 kommentarer: