BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 3 juli 2010

marieberg galleria

Shopping blev det idag med gänget ^^ Massa rea fynd <3 hittade jag ;) .. det första vi gjorde va att ta oss lite kaffe :P eller ja jag tog en kaffelatte med choklad såå god ^^ <3  Åh efter halva tiden av all shopping ;P så åt vi lite mat tog som jag alltid brukar göra en sallad med 3 valfria saker .. Trevligt som fan hade vi idag :)

skulle ju leta skor men tvekade på 2 par så vi får se .. Måste ha nya sommar skor .. 

Och sen avslutade vi med glass
Men jag tog mig en sluch Mmm visst colan va Hääääämskt äklig BLÄ :P Haha nåväl ;)

allt köp
Döskalle oversize topp Gina Tricot
Kavaj med dragkedjor Gina tricot
Bikini överdel med Nitar  Cubus
Jumpsuit i camoflage mönster  Only 
Nit örhängen ur & penn
nit armband Glitter
dödskallering med en ros Glitter

Mat Paus ;) 



0 kommentarer: