BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

onsdag 28 juli 2010

shopping

Köpen från rusta . Även lite andra köp som jag har glömt att lägga in .. -.- hehe !!  & även lite saker från Pickaboo som vi var häromdan ...

Tiger matta som jag viljat ha jävligt länge nu.. Och nu har jag den ^^ . Fast denna är mycket större ;)  kosta som sagt 249kr finns på rusta.
Lång Prassel tunnel för katter 99kr Finns på rusta :)
köpt flera dricksglas med eldflammer, whisky glas.. gick på 68kr från lågprismagasinet. Vi köpte detta innan vi åkte på semestern.  Har även shotglas i samma mönster. :)
Tradera köp nyligen knästrumpor med dragkedja bakom skit läckra ;) 43kr ink frakt..

Nät detalj klänningen har jag nu fått bild på .. den jag köpte i Västervik ...
3st marilyn monroe tavlor till matrummet.. 60kr för 3st.. Köpt på Pickaboo.
2st super snygga 3d tavlor 99kr styck.  Pickaboo ..  Kommer placeras i vardagsrummet..
Leopard skor 149kr rea .. Köpt i Västervik 
Grymt snygg lampa med två svarta händer.. Lite så där hårdrocks stil över det ;) 25kr på Navet min praktik.. kommer bli skit läckert i vardagsrummet..
2st ljusstakar 20kr för båda köpt på Navet min praktik.. Dom hamnar i sovrummet ;) mys <3 bild kommer..
2st sittdynor till matrummets stolar.. 39kr st... Pickaboo
Vykort med text som verkligen stämmer in på mig 20kr ... :)
Ja just ja köpte även ett linne på Semesterracet med text vad tycks ??? se bild haha....







0 kommentarer: