BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 8 juli 2010

Yepp sista dagen imorgon på Navet sen så har jag 3veckor semester SJÖNT ... Ska till Västervik åh hälsa på svärmor & svärfar med många fler :) Blir även mycket shopping sola & bada :) Och så ska man vara funktionär på semesterracet i Vimmerby för 5e året i rad ^^ Så på Söndag åker vi iväg .. Kommer sakna min lilla Zimba så himla mycket.. Kommer bli svårt att släppa taget om honom i 2 veckor.. :(  Tur att man har en bror som kan ta hand om Zimba medan vi är borta .. Jag hoppas verkligen att allt kommer bli bra.. Så han inte blir som så att han mår dåligt när vi åker .. För jag är hans lilla favorit här hemma .. Han är en riktig mors gris ^^

Så på söndag drar vi åh då kommer jag vara data lös i ca 2 veckor :P så då kommer jag inte kunna uppdatera bloggen .. ''Men'' när jag är hemma så kommer jag givetvis med massa bilder åh sånt från Västervik, vimmerby :)

0 kommentarer: