BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

fredag 23 april 2010

Gymkort

På Måndag ska jag köpa gym kort :D Så skönt ^^ Äntligen.... Så på tisdag sätter jag igång med hård träningen det blir 1 timme 3 gånger i veckan till en början :) sedan efter några veckor så ökar jag ytligare en dag. Längtar tills jag kommer igång ^^ Vill så gärna komma i form nu .. Har mått så dåligt med mitt yttre när det gäller min kropp :( .. En så länge så äter jag sunt :) fast idag blev det lite undan tag blev ju en fika . Men det var ju det att jag hade ju inte ätit på hela dagen.. Bara en kopp te, 2 smörgåsar så det gjorde inte så mkt :)
Det jag måste träna mest är mage lår och rumpa åh armarna :P Ska även fortsätta med raska promenader, cykling :)

1 kommentarer:

Areyanna sa...

Härligt! I love practise! Har investerat i ett nytt årskort på ett helt nytt gym då mitt andra gått ut å jag känner för att testa nått nytt, finns mer om massa kost å träning å tips på hälsa å skönhet i min blogg + beskrivet vägen till den perfekta kroppen å hur man tappar extra kilona P=) å håller det =)Ha en fin kväll å lycka till med träningen*! Kram!