BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 22 april 2010

Nyss kommit hem !!

Kom hem nyss från arbetsförmedlingen ! :)  Äntligen ska jag få byta praktik yeey ^^  För den andra trivdes jag inte på nämligen. Så då tyckte min sius konsulent att vi byter till något mycket bättre för min skull. För jag har inte varit närvarande på över en månad pga av inte jag mår så bra att vara där bland annat. Så därför byter dom sen så kollar dom upp mig om det går bättre på det nya stället. Sedan så kommer dom leta på något ställe sedan som jag ska praktisera i 6 veckor som sedan  ska leda till jobb sedan så kommer jag få ersättning för det .. Låter jätte bra det tycker jag.. :) Kändes så bra att tala ut lite !! Nu sitter man här åh dricker en Pucko ^^ Man blir vad man dricker ;) hehe !!! Snart är det smallville på tvn kl 14:40 det får jag inte missa :) Så spännande nu !! 


0 kommentarer: