BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 9 oktober 2010

Det där gick ju bra ! , ny jacka från hm

tjena ! var ju på loppis idag åh sålde en massa .. Det gick jätte bra som alltid ;) tjänade en godkänd peng också verrygood ;) Denna gång gick det åt massor med mina smycken som jag gör ^^ skit roligt :) 
Åh så mkt fina kommentarer jag får :) Det värmer verkligen ^^ .. 
Ja sen när vi var klara med det så åkte vi in en sväng till marieberg galleria :) i örebro..

Jag har länge velat ha en sprillans ny jacka som ser bra ut, är skön och är kanon för detta väder :) . 
Åh jag hittade en givetvis :) härligt  .. 
Då var det letandet klart iallf ;) slipper jag tänka på det med :)

Jag köpte jackan på Hm :) för 299kr  


Snygg eller hur ;) I loove the style ;) <3


Ja just ja skulle ju berätta en sak med .. Te - t jag köpte den var underbart god <3  hehe.
Ne nu tänkte jag ta mig en kopp te, lite smörgos som jag bakade ifrån kickoffen ;) Åh slå på en bra film , svepa in mig i min goa zebrafilt ^^ , bara sitta ner och koppla av ;) Helt slut för idag ;) Men det hör till eller hur ;) Hade gott på er ha en fortsatt trevlig lördag kväll .. 

0 kommentarer: