BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 21 augusti 2010

shoppingen från igår !!

Hey gott folk .. :)
Jag hittade en del fynd igår ^^ det finns mkt rock trend nu ^^ det gillar vi ;) Hade skit skoj också självklart, efter all shopping bjöd jag på mat ;)
BTW ikväll ska jag & henrik besöka min mor & far :) tänkte ta med fika bröd. Farsan hade också en överraskning till mig undra vad det kan vara ^^ Nyfiken som fan tihih ^^ .. Läger även ut bilder på coca - cola prylarna som jag köpte också :) blev även en en liten söt zebra förvarings grej med spegel till mitt läppsyl

Shoppingen !  från marieberg
Kläderna
2st långa skjortor en svart, en rutig.  Gina Tricot
Tights med rynker.  vero moda
Topp med puffärm. vero moda
Tights med fastsydda.  dragkedor från pieces
Smycken
Armband med dragkedjor, nitar från pieces
Svart dödskalle ring Glitter
Halsband med handbojor ur&penn
Örhängen med rosor ur&penn
Örhängen med svarta handbojor ur&penn
Örhängen med mitar ur&penn





0 kommentarer: