BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

måndag 16 augusti 2010

Bilder på köpen !

Börjar väll med dagens fynd då ^^

Volvo bokmärken som ska bli en fin tavla utav ;) 5kr för alla ;)
Rosa zebra strumpbyxor 43kr ink frakt
ormmönstrade tights, mörka - slitna jeans leggins 90kr för allt ink frakt ..

Nu kommer vi till de som jag inte har lagt upp ;P
Betty boop Tavla ''ramen ska målas om'' 5kr
så snygg Zebra topp 12kr
Burk som ser ut som polka ^^ används till att förvara mitt socker här hemma . 10kr
Söt rosa lyckta med körsbär på handtaget 10kr
Lila mönstrat nät linne  6kr
Racing väska 10kr
Orm mönstrat linne ..Gina tricot .. Fynda från rean Jag sa äntligen när jag fan den ända sen dom starta med rean så letade jag efter denna :) åh jag fann den till slut <3 49kr
Åh slutligen gröna leggins med snygga detaljer 49kr





0 kommentarer: