BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

tisdag 24 augusti 2010

Fika Mys !!!

Hejsan :) 
Nu har man matat katten med lite abborre !!! Och nu tänkte jag att jag & min älskling ska ta en liten fika myspys :) Jag vet det är sen men va fan nån måtta får det vara .. Vi gick föresten i 1 timme & 30 min :) Sjöönt, Postade grejer för 156kr ..
Ja just ja jag hade köpt en grej idag för 13 kr Cocacola påslakan som jag ska sy om till gardiner , resterna av tyg bitarna ska användas till en duk, lamp överdrag !!! :) Kommer bli kanon snyggt .. Ska bara fixa så man har en symaskin är desperat här fan ;( Måste fan hitta någon snart innan jag går i taket hehe ;) ne skoja bara men ändå .. Bra att ha liksom nåväl min pudding här hemma väntar på mig :) Nu ska vi mysa lite med fika :) hörs sen !

0 kommentarer: