BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

tisdag 24 augusti 2010

Jobbade över, pyssel !!!

Hejsan :) 
Först åh främst försov jag mig i morse ;/ inte bra vaknade 10.15 .. Ska vara på jobbet 10.00 :P jaja det vara bara att kamma igenom håret, ta på lite lukta gott, klä på sig kläderna, ge katten mat åh åh cykla iväg .. Jobbade in de jag kom försent + 2 timmar .. Trött JA !! inte bra för mig egentligen ;/ men men så e det i livet .. Ska iväg åh posta iväg lite grejer jag har sålt på tradera alldeles strax :) Så jag hinner inte med gymmet idag det blir lite för mkt på tanke på att jag slutade klockan 16.00 .. Så det blir en liten rask promenad på 1 timme ;) istället det går de med !! Ja när jag kom hem så fixade jag till tavlan med Volvo bilder på :)  .. Ja jag vet jag är en liten pyssel fia ^^ thihi :) Snyggt ? !!

0 kommentarer: