BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

söndag 22 augusti 2010

Söndag ...

Heej ja då va det söndag .. Jag hann med att lägga ut 24st auktioner på tradera idag.. Massor av fina smycken som jag har gjort .. ta gärna en titt http://www.tradera.com/auktioner/EL_HN_  har även mycket annat skoj ute med , kläder mm.. Funderar på att lägga ut mer i morgon får se om jag hinner de. Fick lite sålt idag med 500kr fick jag ihop not bad :) Jaja iallf  Ja gjorde en sån go mat idag hämma gjord marinerad kyckling, potatis, currysås, en massa grönsaker .. De satt fint i magen kan jag tala om :) Nåväl ska ut åh handla nu en snabbis vi behöver ha hem smör, bröd, pålägg :P ska ta med massor av pant burkar här hemma vi har för mkt av det :P Håller på att bli tokig här hemma haha.. Men men hade gottans ..

0 kommentarer: