BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 14 oktober 2010

Nya möbler , annat skoj

Hej det var ett tag sen ;) Det har varit full ös ;) mkt åh görs ni vet ;)
Tur att man håller sig frisk SJÖNT även att man cyklar på morgnarna åh det är skit kallt ute ;) Klä dig varmt även att det är höst ;) Ett tips ;) !

Nja nåja nu till mina otroligt  fina fynd för bara 150 kr ;O 

Först åh främst 100 kr spegel och byro i skit snygg look Älskar mörk furu <3 finns inge snyggare ;) Åh priset 100kr Fantastiskt :)  Nu slipper man krångla i badrummet ;) Med hårblås, plattång :P mm.


Sen så en bättre tv bänk till sovrummet ÄNTLIGEN :D ... Nu slipper jag anstränga mig åh titta neråt jobbigt för ögonen ;/ och sen mer förvaring :) 50kr Billigt :)


Åh sen så har jag köpt på mig skit cola rakblads hängen i olika färger .. Har massa i lager ;) Som ska ut till försäljning ;) Som ska bli snygga halsband ..




Ne nu ska jag ta mig lite kvällsmat & Se på simpsons the movie
som är på kanal 6 ;) Hade gott ..


0 kommentarer: