BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

måndag 11 oktober 2010

vacker höst dag

tjena idag har det varit riktigt fint väder :) gutt och  gymat har jag gjort med ;) Ska göra det i morgon med :) hann med en promenad in till stan också  ;) ca 30 minuters .. Så attans skönt .

Fin väder va ? :)

Någon mer än jag som tycker att det är mysigt med Hösten :)

 (OBS naturlig sminkning ;P) Blekfisen på en promenad ;P hehe tänkte boka in mig på ett solarium någon dag ;) eller om man ska ta någon brun utan sol  istället ? Hm !!!  Behövs eller hur ?

Jag igen på promenad i kumla city ..
Sedan så mötte jag upp älsklingen .. Åh då drog vi in på ett cafe .. Jag vart lite smått sugen på en kopp kaffe latte ;) Ne om man ska gå i genom lite grejer som ska ut på tradera ;)  vi hörs ;)

0 kommentarer: