BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

onsdag 20 oktober 2010

Shopping & annat skoj

Tjena på er .. Då har man gjort det igen då ;) igår åkte jag in till marieberg jag hade fått tag i en bild på ett plagg som finns ute nu på bikbok så jag jag var så illa tvungen åh åka in åh köpa
den. Annars hade jag givetvis ångrat mig om jag inte hade åkt in åh köpt den.


Det Var denna härligheten jag inte kunde motstå <3 199kr Värd varenda krona ;) 

Visst är den läcker ;)

Sen så köpte jag mig lite smycken från glitter ;) 

En skit snygg dödskallehalsband 100kr 


Ett skit snyggt armband i form av en orm ;) 100kr 


Åh till sist Rea prylarna <3 Leopard mönstrade armband Typiskt mig eller hur ^^ Hehe 40kr för båda !


Sen så har man fått lite prylar från navet ;) Bara för att det är jag ^^ Så gullit !!
Slipper betala det tackar man för :D

2st schyssta dukar in till sovrummet ;)

En lampa i form av en påfågel som är placerad i sovrummet :)

Fin tavla med Vargar på :) som ska in till sovrummet ;)

2 schyssta tavlor med motorcyklar ;) kommer hamna i matrummet ;)


Och till sist en super fin lampa som är nu blaserad i vardagsrummet ;)

0 kommentarer: