BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

måndag 23 augusti 2010

Då har man bokat bord

Hej ringde precis till uffes lada och har bokat bord till loppis så nu på lördag ska jag stå åh sälja lite kläder, prydnader, och lite annat smått & gott ;) kommer även sälja mina smycken som jag gör så passa på åh kom förbi vettja ;) .. Ni kanske hittar några fina fynd :).. Ser verkligen framemot detta. Det ska bli så kul ^^ hur som helst ska strax åka iväg åh pumpa lite. Väntar bara tills min älskling har kommit hem så han kan skjutsa mig dit. :)
Ha det gott så länge tills jag hör av mig igen när jag har kommit hem, så berättar jag hur det gick ;) Åh så berättar jag va det va jag hämtade ut för paket ;)
Här ska jag stå åh sälja förresten länk här nedan;
http://www.uffeslada.se/loppis.htm


0 kommentarer: