BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

onsdag 25 augusti 2010

Lite köp , höst på ingång.

Hej allesammans :) 
Fint väder vi har intesant? hehe regnar åh har sig, hösten är på g det märks .. ;/ .. Ja Hösten  är mysig den med :) ja när det inte regnar då :P .. Iallf Idag så fyndade jag lite grejer på mitt ''jobb'' ...

Ett nitbälte så snyggt fick den för 20kr :)  står 40 men jag får ju som sagt hälften :)


Åh sen blev det ett till bälte med en massa döskallar på 15kr 



Sen så köpte jag mig en stor elefant :) som ska målas om .. Den ska bli svart, ska även göra 2st röda streck som ögon så det ser ut som en ilsken elefant ;) hehe.. Åh så ska den få lite dekorations stenar ''röda''  det kommer bli kanon snyggt ;) Jag Gav för elefanten 30kr ..



sen har jag fått bild på ''tyg'' motivet till mina gardiner, lampan, duken .. Med Cocacola :)  så snyggt längtar tills jag har symaskin verkligen <3 :)


Ja nu ska jag krypa ner till sängs med min älskling, se på Rena rama rolf :) Det är så bra :D hehe ! Älskart ;)
Just ja kommer med en bild till imorgon på 2 st koppar i retro stil :) såååå snygga mm :) ..Jaja
Natti natti hade gott så hörs vi :)

0 kommentarer: