BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

måndag 16 augusti 2010

Det där gick ju bra !

Hej .. Ja jo det tar sig .. Äntligen ett steg närmare just nu håller vi på att kartlägger det hela.. Sedan när det är klart så ska hon min sius '' konsulent '' leta ut en 6veckors praktik plats till mig som ska leda till en anställning. Åh vad jag längtar åh få komma ut i arbetslivet på riktigt om ni bara visste ..  Ska träffa henne igen om 2veckor, fick en uppgift av henne tills vi skulle ses igen ..

Jag har ju lovat att det ska komma upp bilder på grejer jag köpt det kommer :P Hehe !!!
ska försöka få bra bilder på det först !! Har en sån j*vla dålig kamera .. ;/ Visst den funkar men ändå ..Suck åh en ny jävel kostar skjortan asså :P .. Men det är bara att stå ut !!!

Ha det bäst ska ta mig en kopp tea nu är helt slut för idag !!! Kom inte iväg till träningen idag :( hade för mkt att göra hemma suck .. Det är ju bara jag som städar här hemma ändå så ... Suck !!! Diskar, damsuger sköter om zimbas låda, rengör överallt, dammar, Pust pust pust :P så trött på att göra allting själv!!! Men jag älskar dig ändå Henrik <3 Puss på dej :P

0 kommentarer: