BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

fredag 6 augusti 2010

Då var det fredag

Heey !! Åh så gutt med HELG ;) Förresten ska berätta en sak .. Runt 6 i morse Så vaknade jag upp åh bara skrek rakt ut.. Mitt ben gjorde hemskt ont det var typ som jag hade kramp eller något.. Jag skrek som fan, tårarna börja rinna skrämde livet ur Henrik också :( åh det var ju inte meningen .. Men det är lugnt nu är bara lite öm fortfarande.. Men ändå liksom snacka om att jag hade ont ;/ Åh inte bara lite UTAN läskigt ont ;(

Åh Förresten !!  Ikväll ska jag fixa en liten lyx middag för mig & min sambo Henrik <3 Det ska bli vildsvin på menyn ;) Yammie !!  


&
Jag har även shoppat lite mer på rean som har varit :) .. Och sen så har jag hittat lite fynd på min praktik, Tradera .. Så bilder kommer inom kort

0 kommentarer: