BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 26 augusti 2010

Så här ser mitt schema ut

Mitt Träningsschema ser ut så här ; 
Måndag; cykling till praktik, hem, ca 30min.. Gymma, 1 timme ..
Tisdag; cykling till praktik, hem .. ca 30min.. Gymma 30 min, RASK Promenad 1timme ..
Onsdag; Cykling till praktik, hem .. Gymma 45 min !!! RASK Promenad 1 timme ..
Torsdag; Cyckling till praktik, hem. Gymma 45min .. Promenad 1 timme ..
Fredag; Åter cykling ca 30min. gymma 45min .. Promenad 1 timme
Lördag; Rask promenad  !!!! Minst 1 timme 30min ..
Söndag; Promenad 1 timme ..

Jag kör hårt åh det märks på mig nu :P Trött som faan om dagarna ska ni veta ..  Blir att ta sig en kopp tea nu, krypa ner till sängs .. Åh se på Film :) mys <3 Måste varva ner mig nu lite grann .. Ny dag imorgon som sagt mycket att göra .. Hade gott så länge så höres vi .. bilder på koppar kommer en annan dag :P Natti natti

0 kommentarer: