BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 4 september 2010

Är i sannahed nu

Hej på er ..
Imorse vaknade jag klockan 8,10. Tog sen en varm dusch härligt. Väkte sen lilla älsklingen med en puss åh frågade om han ville ha lite servat med frukost med gröt, kokt ägg, smörgos, kaffe .. Åh ja tack älskling sa han åh gav mig en puss åh log :) .. Så jag satte igång med frukosten. åh sedan åt vi :) Vi hade en härlig morgon ''Mys'' fint väder är det ute också :)

sen så drog jag & henrik ut till loppisen på uffeslada :) hitta mycket fina, fräna fynd bilder kommer senare ;) ..

Just nu är jag, henrik i sannahed hoss mina föreldrar :) ska strax äta :) Gutt !

Nåja sen så kommer det bilder från kräftskivan :) från igår ^^ det var såå gött <3

Hade gottans nu så länge så höres vi  puss på er :)

0 kommentarer: