BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

fredag 17 september 2010

Dagens beställning från HM , annat

Tjena Fan ;) 
Då var det FREDAG ! Så ikväll blir det lite 
Fredags mys med älskling <3 Och om en stund ska jag sätta
igång med mina cola cocacola gardiner ;) 
och sen så har jag ett paket att hämta ut på maxi :) åh va kan de vara ? ^^  

Ja just de har även gjort det igen ;O hehe !! Har Beställt kläder från HM <3

- Detta -

Super heta Skinnleggins som jag villat ha så länge nu <3 ^^

Åh en snygg lång polotröja den kommer bli perfekt nu till höst / vinter :)seer så himla mysig ut <3


Snygg Leopard topp <3 med rynk, puff effekter vid ärmarna 




Och så blev det en lång topp med leopard mönster sketa snygg ;) 



Ja nu tänkte jag ta åh sy klart gardinerna ;)
Hade gött 



0 kommentarer: