BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 25 september 2010

Shoppingen från idag


Idag så åkte jag & Henrik en sväng till Marieberg ;) runt 4 tiden något sånt :) .. 
Det vart en del fynd trotts allt ;) för både mig & Henrik :) ! Ja och en ny butik öppnade idag som jag sa tidigare ;) Sweet poison !!Jag älskar Butiken ;) <3 Dom Har så mkt snygga saker där ;) 
Sen så blev det att stor handla hem mat. 



Det blev ett leopard mönstrat linne från bikbok hade även en röd på g men jag hade besluts ångest ;/ vilken jag skulle ta ! Så det blev denna till slut.


Snygg oversize topp med fränt tryck från gina tricot


Sen så en skit mysig cardigan med döskallar från gina tricot



Skit läcker topp från Ny öppnade Butiken Sweet poison <3



 Sen så nya boots med nitar åh kedjor skit hett ;) från Skopunkten 



Åh till sist en bh, hipster i leopard mönster, svart spets grr ;) från Gina Tricot


Na nu blir det film mys med älsk <3 Hade gott åh ha en fortsatt trevlig kväll på er .. Bloggar mer i morgon för då ska jag lägga ut bilder på Zimbas klätterställning åh annat smått åh gott .. 


0 kommentarer: