BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

tisdag 21 september 2010

Bra kick

Tjena fan. 
Känner att kroppen har fått en bra kick nu ;) igår 1 timmes promenad, 20min hård cykling, idag 2 timmar rask promenad, 20min cykling. Imorgon blir det att gymma 45min :) och Jag äter som jag ska nu också. Jag känner mig mycket piggare kan man lugnt sega, äter mer frukt och dricker mer vatten än va jag gjorde förut :) Men grönsaker har jag inte slarvat med i vicke fall ;) det är ju bra hehe .. 

Ja idag åkte jag åh älskling till Djurens center åh köpte en klätterställning till Zimba :) Super söt , han älskar den ^^ åh det är ju bra .. 
Sen så köpte jag lite kläder ifrån Gina Tricot 3 st Hipster och ett linne
Och så blev det ifrån Carlings ett Zebra linne .. Har länge letat efter ett zebra linne åh nu har jag en ÄNTLIGEN 
åh sen så köpte jag en kort topp med dragkedja från bikbok skitläcker ;) 
bilder på allt kommer inom kort
Åh så fick Henrik en skit frän sak av mig ^^ En Askkopp i form av ett däck :)  ^^ Han blev jätte glad ^^ Älskar dig hjärtat <3

Ne nu ska jag fixa min kvällsmat, se på pistvakt :) är hungrig, även trött som fan .. Hade gott

Natti natti 

0 kommentarer: