BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

torsdag 16 september 2010

Tradera köpt ! & annat !

Tjena Fan ;) 
Då har man fått iväg en massa skit idag då .. SKÖNT !  Stått där åh skräpat i evigheter suck .. Tack för hjälpen Farsan & morsan och brorsan :) 
Fick även upp nya bokhyllan idag ;) Blev skit bra ! 

Nu ska jag visa lite köp som jag har fyndat på tradera :) 

Sexig Korsett med nitar 108kr ink frakt !  kanske kommer att behöva sy in den lite men det är inga problem för mig inte ;) hehe ! 


 En skitsnygg orm mönstrat linne 59kr ink frakt


 Skit snygg 2 färgad klänning 50kr ink frakt

 

Zebra armband 21kr ink frakt
Åh en snygg randig kofta  35kr ink frakt Tänkte pynta om den lite ;)


Nu tänkte jag svepa in mig i min zebra filt åh bara koppla av framför tvn med en kopp tea ;) Hade gott ;)


0 kommentarer: