BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 11 september 2010

Dagens köp från kumlamarken

Ja idag som sagt vare jue kumlamarken :) Hittade inte de jag sökte :( Jag ville köpa en Eddie Meduza Tröja :) Men såg inte en enda jävla tröja :( Suck ! Nåväl får leta vidare .. får välla vänta till nästa marken ;)

Men då fick det bli annat i stället !


Ett halsband med malteserkors så läcker :) 

Åh så blev det en as snygg Lucky topp .. Den kostade 200kr men jag fick den för 100kr ;)  .. För han som stod där vid ståndet åh sålde på marken kände igen mig ifrån Semesterracet :) hehe .. Så jag fick rabatt ;)


Så här ser trycket ut ;) Snyggt va ;) Loove it ^^ <3
Åh sen så blev det en Betty Boop Planch ;)


De va de det :) ne nu ska jag ta åh spela The Sims 2 det va skit länge sen 
de är typ 3månader sen :O hehe Har inte haft tid hehe. Nåja hade göttans så höres vi :) Natti Natti 


0 kommentarer: