BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

onsdag 1 september 2010

Blev hemma ännu en dag, SHOPPING

Hej på er :) 
Jo det är sant blev hemma en dag till känner att jag inte riktigt på hugget ännu ;/ HATAR ATT VARA SJUK .. Så jag ska ladda om batterierna till imorgon så jag orkar åh praktisera, träna igen :) Så idag blir det bara att tare lungt,  fast jag måste ta disken ;/ som inte är gjord på 
3 dagar för att jag inte har haft ork till det .. Men men så är det .. Hur som helst har glömt lagt in saker som jag har fyndat på Tradera IGEN ;) jo jag vet jag är shopping galen .. ^^ Haha.. Ni får tycka vad ni vill men sån är jag ;) men en sak ska ni veta jag håller alltid koll på min ekonomi även om jag köper mkt saker ;) Men det är så att jag har aldrig kunnat unnat mig förut Tyvärr ;( Men Nu när jag har lite pengar till hands så känns det bättre även om det inte är mkt. Försäkringskassan ni vet ;/ .. Men jag Säljer ju även på tradera så där känar jag ju lite med :) , så har jag även börjat sälja lite på loppisar :) Men Jag längtar som fan åh komma ut i arbetslivet ska ni veta, men snart så :) ska jag ha sius stödet sjöönt men det är bara så att det ska ta en sån JÄVLA TID .. SUCK !!!!!!!!!!!

Iallf detta har jag fyndat :)

3st Ringar i djur mönster 156kr ink frakt 



2st Tavlor med Paul Riesser gitarren 84kr ink  öl 69kr ink frakt


Ett par randiga nyon strumpyxor 37kr ink frakt


Ett par söta leopard tofflor ^^ så sjönt åh springa runt i <3 51kr ink frakt


Åh slutligen ett par rockiga jeans leggins med skinndetaljer på sidorna ;) 101 ink frakt



Det var det ;) hade gott så länge så höres vi ;) 


0 kommentarer: