BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

söndag 19 september 2010

I morgon börjar allvaret

Tjena fan ;) Nu är det kvällen ;/ ska välla ta mig något att äta, sedan krypa ner till sängs åh se på en film. Åh sen söööva. För i morgon är det praktik tajm som gäller, annat skoj. För allvaret börjar imorgon åter igen .. För jag ska både äta rätt, sunt, träna mer än va jag gjorde förut ! Har varit lite slarvig på sistone fy fy :P hehe.. Men nu känner jag verkligen att jag är på hugget :D Mår skit bra nu ^^ tack vare mina goa vänner, min underbara Henrik, familj <3 Tack för att ni finns :) Jag är taggad som FAAAAAN NUUUU ;) Hehe !! 


Ja just ja har också köpt detta idag på tradera ;)

Skit läckra jeans med skinn detaljer längs sidorna <3         77kr ink frakt



Nåväl ha de göttans nu ;) så hörs vi imorgon ;D

0 kommentarer: