BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

tisdag 28 september 2010

Loppis

Tjena nu så är det klart .. 
Den 9 okt Ska jag stå åh sälja grejer på loppis på uffes lada det är bokat åh klart ;) Gött !!! Så Jag kommer ha lite gott åh blandat ;) Smycken jag gör, kläder prylar med mera ;)

Hms Idag har det varit trögt på jobbet :/ Suck .. Men så kan det vara ibland.. ;) ..
Sen något possessivt så har det varit väldigt fint väder idag :) 
passade på åh gå en lång promenad :) Så attans skönt det var.

FAST imorse urch :S var det fan riktigt ruggigt kallt :S Jag Cyklar på mornarna .. Så innan jag cykla hem idag så köpte jag mig ett par finger vantar som jag verkligen behöver nu!  

Fast imorgon blir det att pumpa lite på gym ;) SJÖÖÖNT :D !!!! Hehe !! ;)
 Så idag blev 1 tim, 30 min promenad Skööönt ;) ink cykling till praktiken som jag gör varje dag ;)

  Senare så blev det en liten fika med älskling :) Mysit <3 

Ne nu ska jag fixa lite smycken som ska ut på tradera, Även till loppisen :) jag har fått hem lite nyheter ;) ^^ , 
Hade gött på er ;) 

0 kommentarer: