BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

lördag 18 september 2010

Loppis

Tjena Fan ;) eller ska man sega kanske go kväll på er ;) hehe .. Ja det blev iallf loppis idag :) Jag & Henrik hittade en skit snygg Tavla med Ozzy Osbourne - från Paul Riesser :) Bild kommer åh sen så hittade Henrik en skit snyggt, sexigt linne till mig ^^ Åh han sa den ska du ha ;) så jag frågade va den kostade 10kr .. Åh jag sa . Jag tar den :) hihi ..  bild på den kommer också.

Sen så åkte vi hem, hade en heldags mys <3 Älskar dig Hjärtat <3 Sen i morgon måste jag göra klart gardinerna. Jag hittade inte tyget fredags ;/ 
MEN så hittade jag den senare på kvällen typist mig ;) hehe.. 

jaja ska fixa klart dom imorgon om så hinns vill sega.  Är så nyfiken hur resultatet blir ju ;) Men jag tror det kommer bli skit snyggt ;) !!!!!!!!!!!

Men Ska kanske till mina föräldrar i morgon. Så jag får väll se om jag hinner med det .

Ja just ja hehe jag gjorde något annat istället för att jag inte hittade tyget.. Jag har tagit ett par tråkiga tights åh gjort om dom en aning skit snyggt blev det. bilder kommer senare ;)

Måste pysa nu men ha en fortsatt trevlig kväll på er .. 

0 kommentarer: